Hoe ziet een dag bij Stichting Andere Koek eruit?

De dag begint bij ons om 9 uur. In overleg kan dat natuurlijk geheel naar wens voor u aangepast worden. In onze gezellige ontmoetingsruimte zijn we samen, we drinken een kopje koffie en lezen een krantje. Als zelf lezen moeilijk is er altijd iemand om je te helpen. Verder gaan we samen eruit voor een wandeling of een boodschap, we maken samen soep of maken iets voor dat in de bakkerij gebruikt wordt. Samen bereiden we de lunch die aan de grote eettafel, gezamenlijk met alle deelnemers, genuttigd wordt. Kortom we beleven samen een zinvolle dag. Onze ontmoetingsruimte grenst aan onze zorgbakkerij waar overdag lekker gebakken wordt. De geur van verse koekjes, wie wordt daar nu niet blij van!

Aanmelden

Voor meer informatie of aanmelden neemt u contact op met Stichting Andere Koek middels onderstaand contactformulier.

We nemen zo snel mogelijk contact met u op. U mag ons ook bellen, ons telefoonnummer is 0642401505.

Wie kunnen deelnemen aan de Dagbeleving?

Iedereen waarvoor het gezamenlijk een zinvolle dag beleven een positieve bijdrage levert aan het algehele welzijn.

Bij ons werken mensen met een beperking... jong en oud!!

Wij richten ons op de doelgroep van mensen met een dementie, Alzheimer, Parkinson, depressie, lichte tot matige verstandelijke en/of lichamelijke beperking, mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en mensen met lichte psycho/sociale problematiek.

Exclusiecriteria

Op onze huidige locatie kunnen wij helaas geen goede begeleiding bieden aan mensen die doof en/of blind zijn, gebonden zijn aan een rolstoel en/of mensen die intensieve persoonlijke verzorging of verpleging nodig hebben. Ook voor mensen met vrijheidsbeperkende maatregelen, zware psychische- of psychiatrische problematiek, ernstige verslaving, ernstige gedragsproblemen en/of niet kunnen aansluiten bij de huidige deelnemers.

Kosten

Zorgbakkerij Andere Koek brengt voor de geboden dienstverlening een marktconforme vergoeding in rekening.

Stichting Andere Koek factureert direct aan de Deelnemer/ouders/verzorgers en zal op geen enkele wijze verantwoording nemen, noch verantwoordelijk zijn voor eventuele financiering vanuit een zorgbudget.

Iedereen (lees de exclusiecriteria), die beschikt over een persoonsgebonden budget (PGB) of vanuit eigen vermogen, kan bij ons komen.