Wilt u wekelijks gegarandeerd zijn van heerlijk vers bereide soep?

Die bovendien bij u op locatie wordt bezorgd?

Dát kan met het Soep Abonnement al vanaf €4.00 per week* per 500ml.

Kiest u voor het Soep Abonnement, dan kunt u wekelijks genieten van een (h)eerlijk vers, smakelijk en tevens ‘SOCIALE’ soep.

Alle Andere Soep wordt bereid met (huis-)getrokken bouillon, verse seizoensproducten, zoveel mogelijk lokaal ingekocht, de geurigste kruiden en een snufje naastenliefde

Alle Andere soep bereiden wij zonder kunstmatige kleur en smaakstoffen of conserveringsmiddelen.

U draagt, middels het Soep Abonnement, bij aan een zinvolle en leerzame dagbesteding en verbinding voor mensen waarvoor dit geen vanzelfsprekendheid is.

Wij leveren wekelijks de verse Andere Soep aan in een Soep-pot*, waardoor u uw Soep langer, gekoeld, vers houdt.

Omdat Andere Soep wordt gemaakt in samenwerking met mensen met een afstand tot de samenleving en/of arbeidsmarkt

Andere Soep Abonnement

Vanaf 500 ml. á € 4.00 per week.

U krijgt het Soepje van de Week op locatie geleverd.

*Eénmalige borg Soep-pot €10.00, deze wordt met het totaalbedrag verrekend.

Andere Soep Abonnement VEGETARISCH

Vanaf 500 ml. á €5.00 per week

U krijgt het Soepje van de Week op locatie geleverd.

*Eénmalige borg Soep-pot €10.00, deze wordt met het totaalbedrag verrekend.

Let wel!

Het aangaan van een nieuw abonnement kost ons een aantal dagen om te verwerken, daarom is het belangrijk dat u zich realiseert dat een aanvraag niet (altijd) binnen één werkweek geleverd kan worden. Wilt u de leveringstermijn van uw Abonnement bespreken, neem dan aub contact op via het contactformulier.

Bezorging van het Soep Abonnement binnen Wijchen is bij de prijs inbegrepen.

Helaas kunnen wij de soep niet per post verzenden!!

Vóórdat u zich verbindt aan een abonnement leest u aub eerst de Algemene Voorwaarden en de Voorwaarden Andere Soep-Abonnement.